Lite övergivet

I fredags kväll drog jag, Johan, Line, Mathias, Johanna o André iväg till tuppen och käkade. Riktigt härligt. Det dracks tequila, drinkar och öl. Mathias var inte alls vidare frestad av tequilan eftersom det var denna råvara han hade druckit av den kvällen som jag nämnde om i tidigare inlägg.
I ren impuls så ringde Johan och bokade två banor på bowlingen också, så där slutade vi kvällen. Otroligt trevligt, faktiskt.

Igår var det mest hemma mys med mamma och pappa. Jag gjorde bananasplit till allihopa och kletade lite marräng på Johan. Då blev han rysligt glad.
Sedan stack vi iväg till André i en timme. Mest för att jag ville ha ett ordentligt hejdå till Line som sticker in på operation idag och som jag inte kommer att träffa på två veckor.

Känner mig faktiskt ganska övergiven. Line ska opereras nu, Johan ska in i lumpen i tre veckor idag - utan mobiltelefon (fråga mig inte hur jag kommer överleva, för det kommer jag inte) och Andrés föräldrar är bortresta hela veckan så Johanna har temporärt flyttat in hos honom så henne kommer man ju inte heller se röken av.
Sitter nu och har enorm ångest. Johan stack hem för att käka middag tillsammans med hans föräldrar, och han kommer tillbaka om en liten stund. Sen sticker han igen strax efter fem.
I tre veckor. Jag kommer avlida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--