London calling

Tillbringade kvällen i tvsoffan tillsammans med mamma och pappa och glodde på Let's Dance. Väldigt mysigt! Jag hoppas och tror att Tina vinner!

När det var paus mellan Let's Dance så började mobilen tjuta. Jag trodde att det var Johan som ringde för att säga att han var på väg hem, eftersom jag hade sett på texttv att matchen var slut - men det var Johanna!
Jag blev överlycklig och svarade och det var underbart att höra hennes röst. Det är konstigt hur van man egentligen blir att alltid få prata med henne, varenda dag.

Jag blev grön av avund när hon berättade om allt som hon hade shoppat, om den engelska puben hon varit på och framför allt London!
Imorgon kommer hon hem till Säffle och fy så jag ska krama skiten ur henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--