(MMS inlägg) Sitter nu och äter lite frukost. Tittar ut över det%2

DSC00184.JPG
(MMS inlägg)
Sitter nu och äter lite frukost. Tittar ut över det som ni kan se på bilen. Djup suck. Nu är jag ganska trött på vinter och snö, och vill bara ha sommar på en gång.
Igår var det årets första riktiga vårdag (skulle ju ha lagt upp bilder igår kväll, men blogg.se krånglade). Jag och Johanna satt nere vid älven, käkade glass och mådde bra i solskenet. Då sa hon "Bara för att det är så fint idag, kommer det säkert snöa imorgon!"
När jag vaknade vid halvåtta för att sticka ut och springa så tittade jag på mobilen och såg ett sms där Johanna svor om att det faktiskt SNÖADE! Jag tittade du genom fönstret, suckade och somnade om igen med gott samvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--