Patricias artonsårsdag

Är nu hemkommen från Patricia. Hon såg precis likadan ut som artonåring som hon gjorde som sjuttonåring. Konstigt nog.
Det var jätte mysigt. Jag och Johanna hade med oss lite fika så vi satt och mumsade upp det, och sedan satt vi mest och stirrade på tvn. Sen kom Marcus hem och Patricia fick en av de tre presenterna som han hade köpt till henne - de andra två fick hon nu senare ikväll när de var själva.
Sedan kom jag på att jag ville spela Wii eftersom jag bara gjort det en gång förut, och då med ett rum fyllt med massa läskiga människor så då släppte jag inte riktigt löst. Men hos Patricia och Marcus blev det kul som tusan! Klådde allihopa på bowling, tre gånger och var med om ett ex antal otroligt jobbiga boxningsmatcher.
Har nog inte haft så jäkla roligt på länge.


Artonårpatricia6
Födelsedagsbarnet!


Artonårpatricia5
Marcus kom hem och skänkte paket. Marcus ser jätte kärleksfull ut, Patricia ser mest ut att vara intresserad av paketet.


Artonårpatricia4
Det öppnas paket!


Artonårpatricia3
Som innehöll det där!


Artonårpatricia2
Sen spelade vi Wii. Johanna var söt.


Artonårpatricia1
Jag var inte lika söt. Jag var mer väldigt, väldigt inne i spelet.


Vet ni vad det pinsamma är? Jag fjantar mig inte, jag var faktiskt så jävla inne i spelet - tävlingsmänniska som jag är. Ursäkta för att den är åt fel håll, men Johanna har inte lärt sig att man ska hålla kameran liggande när man spelar in och jag kunde inte berätta det för henne för det här var smygfilmning! Sen upptäckte jag att de satt och filmade de små jävlarna, och då fick jag panik och förlorade mig i spelet - vilket ledde till ännu mera panik eftersom då var jag tvungen att komma ikapp i spelet så att jag skulle få vinna..
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--