Shoppingrunda

Igår kom äntligen några av mina kläder från La Redoute som jag beställde för ungefär nittio år sedan. Jag blev lyrisk och ännu mera shoppingsugen. Så jag lade huvudet på sned och frågade Johan snällt om inte han hade lust att akompanjera mig till Karlstad idag.
Självklart hade han det - söt som han är.
Så mamma hämtade upp oss hemma hos Johan vid kvart i tio i morse och sedan åkte vi till Karlstad. Lillsyster var också med, och jag blev sur för hon blev mycket mer bortskämd av mamma än vad jag blev (kan bero på att min garderob svämmar över av kläder, medan hennes ekar ganska mycket...).
Systeryster var tvungen att ha nya skor, och medan hon sprang runt och provade skor så blev även jag kär - självfallet. Det brukar i princip alltid hända när jag går in i en affär som säljer skor, kläder eller väskor. Det skriker kärlek.
Mamma är van vid den där blicken hos mig så hon köpte skorna ögonaböj för att slippa höra mitt tjat om att jag hade blivit "sååå käär!!".

Imorgon är det körlektion 0830 på morgonen. Snark.

(egentligen var det meningen att jag skulle få en blå sommar i år.. jag förstår inte riktigt hur det gick till - men enligt dagens inköp verkar den istället bli orange & rosa)

Älsklingsskor!
min nya kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--