Sjukligt attraktiv

Bläk. Idag är det skjukling som gäller. Misstänker starkt att min kära systeryster har smittat mig.

Så här ligger jag, i soffan och knapprar på hennes dator eftersom jag inte orkar gå in i mitt rum och hämta min egen.

Hade så enormt konstig dröm i natt. Alla ville ha sex med mig, då menar jag alla - förutom Ingman. Så jag rymde iväg med Ingman och vi kom till en gubbe på torget som satt och bjöd på gratis knäckebröd med ost. Vi satte oss och käkade. Sen ville knäckebröds-gubben prata med de döda så han tvingade Ingman att låna ut sin kropp så att de döda kunde agera genom den.
Huh.

Ska ju på möte idag 1430 med annonstidningen. Kan inte ställa in igen. Så jag får gå som sjukling.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

S-A-N-D-Y, wohoo, wohoo xD

2008-03-07 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--