Ta-körkort-snack

Idag var det egentligen meningen att jag, Sara och Ingman skulle röva oss iväg till I-center. Men det blev inte riktigt så ändå.
Jag pratade med Caroline i klassen och hon sa att jag kunde få låna hennes skiva till programmet på datorn som man kan plugga på teorin. (Eftersom min tröga pojkvän aldrig någonsin fixar den.) Så min inställning blev mest "äääsch, då kan jag plugga på det imorgon hemma istället."
Och så får det bli. Så jag ska läsa något kapitel i boken, och sedan skriva uppsatsen i franskan och sedan slappa. Guud, vad gött.
Intressant va?
Japp, jag kände det.
Är grymt avundsjuk på Emma i klassen som klarade teoriprovet idag, hon fyllde arton igår. Får panik på människor som är så på. Får mig själv att framstå lite som universums trögaste.

(känner att det är lite väl mycket ta-körkort-snack , förlåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--