Telefonsamtal

Svar till A som undrade vad Line har opererat sig för:
Hon opererade sig för sned rygg. Har fått för mig att det heter (s)kolios eller något sådant, men är dock väldigt osäker på det.

Hon ringde mig förut, när jag låg i badet och rakade benen. Fick panik när jag kom ut ur badrummet och såg det på mobilen. Trodde att jag hade missat henne eftersom jag inte trodde hon fick ha igång mobilen på sjukhuset.
RIngde hur som helst upp henne, tjugo minuter efter hon ringt. Hon svarade! Jag blev stormförtjust.
Hon lät lite groggy, men annars som vanligt. Kände mig som en stolt morsa när jag pratade med henne. Blev så stolt över att hon inte klagade utan bara:
"Äsch, det går så bra så!"
Om en vecka kommer hon troligen hem - men till Näset. Då ska jag och Johannapanna åka ut och kramas med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--