Teoriprov bokat

Jag har bokat teoriprov.
I ren impulsitivitet.
Jag skulle klippa mig efter skolan och jag var lite tidig, så jag tänkte att jag skulle födriva tiden lite. Men Säffle stad är inte mycket att fördriva tiden i, så jag knatade bort till i-center. Men sen kom jag på att det skulle bli rysligt knäppt om jag knatade in där och sa att jag ville boka teoriprov utan att plugga någonting.
Hm.
Så jag satte mig på en sten utanför och ringde in istället! Hahah. Kände mig som värsta miffot. Hur som helst så sa hon, tanten i receptionen:
"Mjaa, men du har ju inte pluggat så mkt..." när jag sa att jag ville boka teoriprov. (de har datorer där som man ska sitta o plugga på)
"Eeh. Nej, men jag tänkte att jag skulle boka så att jag har ett datum att sikta in mig på så att det verkligen blir av!" klingade jag till med då.
"Jaha. Då så, då bokar jag in dig på ett teoriprov och så skickar vi ett brev hem till dig där det står datum och tid."

Sen var samtalet över. Jag tyckte det var lite småskumt att jag inte fick ngt datum på en gång, fast det kanske man inte brukar få? Hjälp mig nu, bilkörare!
Nu har jag panik. Jag kommer kugga! Buuuhä.

Kommentarer
Postat av: monka

kommer gå galant det teoriprovet catrine :) det vet jag :D

2008-03-06 @ 19:00:10
URL: http://monikacrnoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--