Vårdag!

Igår var det den första riktiga vårdagen vilket var härligt på alla sätt och vis. Allting kändes så mycket enklare av en konstig anledning.
Men idag så är allt det vackra och lätta och borta och ersatt med otroligt mycket snö. Jag förklarade för Ingman att det är Påskharen som tog tillbaka snön - eftersom han trivs mycket bättre i vit päls än i brun.


Vårdag12
Pappa tvättade båda bilarna! Här Volvon.


Vårdag11
Jag gjorde påskris!


Vårdag10
Det växte blommor i rabatten!


Vårdag9
Johanna kom och såg söt ut. Men hon gick på en gång igen.


Vårdag8
Visp, visp! Jag och mamma gjorde pannkakor. Här vispar jag smet.


Vårdag7
Och sedan var man tvungen att steka dem!


Vårdag6
Det blev ganska många till slut.


Vårdag5
Pannkakor med blåbärssylt och glass är aldrig fel!


Vårdag4
Mattias lekte lite han med!


Vårdag3
Glasstajm nere vid älven. Jag och Johanna tog en varsin "ny" Cornetto strut. Hon tog citron och jag tog den andra som jag inte kommer ihåg vad den hette. Citronen var godare.


Vårdag2
Fast min var helt okej!


Vårdag1
Sötaste Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--