Vuxenpoäng i mängder

Vuxenpoäng i mängder skulle jag just nu vilja tilldela mig själv.
Alla av mina vänner vet om att jag suger på att laga mat och att alltihopa brukar sluta med att jag står och skriker och svär. Detta fick även stackars Johan uppleva förra lördagen, jag tror hans uppfattning om mig förändrades drastiskt då. Hur som helst så är det en annan historia, för det är inte det jag vill få fram med det här inlägget.
Jag var lite halv uttråkad och hade ingenting att göra så jag gick ut o satte mig i köket och glodde. På köksbordet låg en tidning. Jag plockade upp tidningen och bläddrade i den. Det var en Allt om mat tidning (mina föräldrar ääälskar att laga mat).
Jag tittade mest på recepten till godsaker såsom mini cupcakes osv, men även på maten. Det tycker jag ger vuxenpoäng i mängder!

Matigt3
Jag blir själv förundrad över vad jag läser.


Matigt2
"Eeerhrm... vad är bakpotatis?" ser det ut som om jag tänker på den här bilden. Men jag är inte så korkad. Jag lovar.


Matigt1
Intressant recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--