Beas barnkalas

Här nedan kommer en herrans massa bilder från i fredags kväll. Väldigt många av bilderna är sådana som får mig att vikas dubbel i skrattkramper när jag tittar på dem, just därför var jag tvungen att ösa på med massvis av sådana foton. Förstår visserligen om ni inte finner dem fullt så roliga som jag gör...

(blogg.se har ändrat en jävla massa grejs så nu kommer inte bilderna i ordning, och jag blir sur. skitsam - här är de!)


Slutet av kvällen: Ida leker superhjälte/katt eller något..?


Slutet av kvällen: Bea leker mimik, eller något..?



Slutet av kvällen: Bea är aspackad, iklädd lek-kläderna och försöker samtidigt föra ett vettigt samtal. Kan inte sluta lyckligt.



Slutet av kvällen: Johanna dök upp och vi satt och gosades!

Förklaring till följande bilder som ser märkvärdiga ut, plus bilden ovan på Bea:
Vi lekte någon dörolig lek där man skulle sätta på sig en papperspåse, nya "öron, "ögon" samt "tänder" efter varje gång man sjungit en specifik låt om att man var så glad. Vi brukar i vanliga fall inte gå klädda så här.


Ida är mycket snygg!



HAHA! Madde ser mer än rolig ut.



Madde funderar på att toppa brösten..?



Födelsedagsbarnet!



Titta på Maddes läppar!! :O Ser enorma ut!



Ida är katt - igen!



Cristin som otroligt snygg.



Även här!



Jag stoltserar.



Madde, Cristin och Lisa håller på att bryta ihop av skratt.



Haha, Ida.



Vi körde lapp i pannan också. Dock var den här snygga bilden på mig den enda som togs med min kamera.



HAHAH! nog bland de skönare bilderna från kvällen!



Det här är i början av kvällen, Madde, Cristin och Lisa ser alla tre väldigt .. finurliga ut.



Bea fick en keps av Idas svärföräldrar. Den passade resten av hennes färger grymt snyggt!



Min snygga sida!



Jag fånar mig eller något...



Bea skär tårta! Smidigt nog tar Madde också kort..



Det brinner för Bea!



Madde kommer ut med tårtan!



Det första fotot som togs under kvällen - Bea och hennes prinsess grejor som jag och Johanna gav henne.



Ida kom på ett "supersmart" sätt att röka Cristins slimcigaretter - genom sugröret!



Madde, Cristin och Lisa.



Flin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--