Fall inte för grupptrycket

I lördags när vi var i Karlstad och shoppade så kom vi iväg väldigt sent. Närmare bestämt vid klockan två.
Så jag och syrran var hyperstressade och satt i princip och skrek på Johan som körde att han skulle ha gasen i botten. I vanliga fall så brukar det vara tvärt om, jag gapar och skriker att han ska köra lugnare.
Förnöjt svarade han i lördags när vi ville åka fortare:
"Jag ska inte falla för grupptrycket! Jag har ett bra självförtroende!" sedan flinade han som fan.
Vi har haft den diskussionen ganska många gånger då det inte var längesedan jag klarade min teori och rabblade innan upp allt för honom som han gjorde fel, bland annat det där med grupptrycket.

När vi väl hade kommit in i Karlstad så var det en polisman som stannade oss. Jag suckade högt eftersom jag var tvungen att shoppa - men sedan kom det en massa tuffa gamla brandbilar. Var faktiskt ganska roligt att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--