Familjen support

Väldigt ofta får jag mina infall och bestämmer mig för att ha en "socker fri" vecka förutom lördagen. Detta var en sådan vecka. Ingenting innehållande allt för hög sockerhalt hade kommit nära mina läppar varken idag eller igår.
För dem minuter sedan stod jag och sneglade på frysen och ojade mig lite över att jag var så läskigt sugen på lite glass.
- Vi har glass! Stacciatella, den du tycker så mycket om, sa mamma.
Då berättade jag för henne om min socker fria vecka eftersom jag måste bli lite snygg nu till bikinisäsongen.
- Du är ju dum i huvudet, yttrade sig min lillasyster du.
- Jaa, instämde mamma. Du är ju redan fin som du är!
Lillasyster öppnade frysdörren, krängde ut glassen och placerade den i mina nävar.
- Här, ÄT! sa hon.

picture627
Så nu sitter jag här och äter ljuvlig glass.

Nja, jag vet inte riktigt om jag tycker att min famillj är några vidare supportrar i mina små projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--