Fulla gubbar

Gårkvällen blev faktiskt riktigt trevlig! Lite för rolig nästan, med tanke på vilket sällskap jag var i. Då ska man inte ha fullt så kul som jag hade.
Knatade mig dock hem relativt tidigt för att vara någorlunda pigg idag då det ska pluggas! Blev dock så att jag ringde till Johanna, bad henne sova hos mig och det hela slutade med att vi klockan tre stupade i säng efter ett visst antal glas Gin Tonic och likör.
Hm.

Kul var det i alla fall!

( bilden föreställer Johans föräldrar, Elisabeth och Dan. Här har de fått en mycket fin present av Marie och Marcus, Johans syster och hennes kille. Samtidigt stod de och sjöng en icke barnvänlig-visa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--