Gardinsklänningen

Förut när jag stod i provhytten på Gina Tricot och provade kläder så såg den så vacker ut. Den var så rätt nu till sommaren med sina ljuva tyger och sitt blommiga mönster.
När jag betalade för den så kände jag mig supernöjd och gick ut med ett leende på läpparna.

Nu bad jag systeryster ta ett foto på mig iförd klänningen. Då slog det mig att det såg ut som en blommig gardin. Det var inte alls fint.
Förfärat frågade jag både systeryster och mamma om det faktiskt såg ut som en gardin. Dom försökte övertyga mig om att det inte gjorde det.

Den kanske bara blir dålig på bild...?


klänning1
Hm, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om så är fallet så var det en snygg gardin ; )

2008-05-05 @ 23:02:55
URL: http://alechandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--