Haute couture uppsats

Det här är ju riktigt intressant.
Min uppsats i kulturhistoria är det vad jag talar om. Vi fick själva välja ämne och jag valde Haute Couture. Superintressant.
Så nu är jag jätte sur på mig själv för att jag inte började med den tidigare och kanske kunde ha gjort en bra uppsats. För det kommer nog inte den här att bli...




Uppdaterat.

Sara har räddat mitt liv. Nästan åtminstone.
Jag var inte i skolan igår heller och missade därmed min Kulturhistorie lektion. Då hade Kristin (läraren) sagt till Sara att jag och hon inte behöver lämna in våra uppsatser förens på måndag eftersom hon inte måste betygsätta oss så snart.
Vi läser nämligen den kursen tillsammans med sp3orna eftersom det egentligen är en fördjupnings kurs. Så vi blir lite särbehandlade och pucko-förklarade hela tiden!

Åh, nu kanske jag kan producera någonting som är någorlunda vettigt åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--