H&Ms små överraskningar

Uschinamejen vilken dålig bloggare jag har varit idag. Önskar att jag kunde skylla på att jag har suttit och studerat flitigt och skrivit på min uppsats. Men nejdå! Satt bara i 45 minuter och knaprade ihop en sida.
Nåväl, bättre än ingenting?

Jag gillar det här med att webbshopen på H&M släpper nya kläder ett specifikt datum då och då. Det blir nästan som en liten present som man sitter och väntar på. Dagen som man vet att kläderna släpps måste man vara snabb som rackarn att kika in - annars kanske man missar de riktiga godingarna! (menar där den gröna tunikan modellen bär)
Blev lite halvbesviken idag när det var bikinis, dock. Min kropp är ganska oproportonerlig med större bröst än rumpa så därför kan jag aldrig beställa bikinis från internet. Snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--