Humör på topp

Kortdag, slappt i skolan och en skinande sol.
Mitt humör är nästintill på topp.

Jag har bestämt mig för att jag tycker om gardins klänningen och tänker därmed inte nyttja det öppna köpet. Den bara hängde i garderoben och såg snygg ut förut. Jäkligt bra.

Dessutom så ringde Säffle bussgods förut, och min kamera har kommit! Åh, nu ska jag ta foto på allt som rör sig. Nästan.
Har dessutom tänkt lite på sättet att lägga upp bilder på bloggen. Det blir så omfattande och rörigt när jag gör som jag gör nu, tycker jag. Bilderna blir så gigantiska. Så jag funderar på att göra någonting åt detta - åtminstone när jag tar vanliga "vardags bilder"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--