Kopiösa mängder svett

Nu har jag varit och kört med Gangster-Göran på Icenter.
Jag vet inte riktigt vad som händer, men så fort jag sätter mig i hans bil så börjar jag att svettas i kopiösa mängder. Så att det blir riktigt kletigt om ryggen.
Den välbegravna orsaken skulle jag mer än gärna vilja ha reda på.

Kan bara finna två förklaringar: - Antingen så har han det väldigt varmt i sin bil, eller så blir jag toknervös varje gång jag ska åka med honom.
Varför då?
Han är ju bara en liten gangster gubbe som numer även har rakat av sig skägget.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, tycker du han är creapy? Jag körde med Klas, han luktade en hel del parfym men han var lugn. Du, de är ej så glamourösa som man kan tro, eller jo de är superunderbara men de är inte precis inhandlade på NK, fixade dem faktiskt på Konsum för något år sedan : )

2008-05-14 @ 17:40:19
URL: http://alechandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--