Krampande vader

Har nyss kommit hem från kompleteringssimmet som vi hade idag i skolan. Jag var hur på som helst med att simma i 45 minuter och satsade på att minst göra 50 längder för det var där VG gränsen låg.
Plupp ner i vattnet och började sprattla.
Efter en kvart upptäckte jag att det gjorde förjävla ont i den högra vaden. Jag stannade lite vid sidan och bet ihop, sedan forstatte jag simma. Två längder kom jag, och sedan gjorde det förjävla ont i den vänstra vaden också. Hysteriskt skit ont också.
Svanström frågade hur det gick och jag såg säkert dyngrolig ut. Hur som helst hjälpte han mig upp ur vattnet och ropade på gympalärare Gustav som fick komma och ta hand om sin stackars elev.
Så där satt jag och glodde resten av tiden med två krampande vader. 18 längder simmade jag - det blev inte ens ett G. Sur som attan vad jag och jag fick inte hoppa ner i vattnet och simma mer för Gustav.

Nu sitter jag här med två väldigt ömma vader och en surhet över att där rök mitt VG i idrott...

Kommentarer
Postat av: m

jag har också badat idag kära kusin, fast utomhus **

2008-05-28 @ 15:33:57
URL: http://itsourlife.blogg.se/
Postat av: m

haha neej det fick jag inte! badade i poolen, men det är asvarmt här, ska bli typ 30 till helgen.

2008-05-28 @ 17:50:35
URL: http://itsourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--