Make up store-sminkad

Sitter nu på Skutberget. Insåg att jag, klantig som jag är, har glömt usb-sladden till kameran, så jag kan inte ladda upp några bilder..
Har hur som helst varit och blivit sminkad på Make up store nu. Vet inte riktigt vad jag tyckte om resultatet. Klart att det blev helt okejfint, men samtidigt ganska tråkigt... Använda mascara kändes det som om hon inte kunde heller. Menmen, kul med en massa gratis smink i alla fall! :)
Köpte till lite till, så jag fick betala 250 kr själv.

Som den ögonskuggsnarkoman jag är så blev det tre ögonskuggor, en ögonskuggsborste samt en eye pencil. Bilder kommer upp så fort jag får tillgång till usb-sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--