Resa bort

Jag var hos Linepine och träffade henne en sista gång innan hon pyser iväg till Turkiet. Jag är inte avundsjuk - inte alls.
Det var mysigt att träffa det lilla busfröet åtminstone, även om vi mest satt på hennes bakgård i solen och glassade.

Jag vill också åka till solvärmen och lämna allt skolarbete bakom mig och få sommarlov. Vill bada, grilla och festa nätterna långa och sitta på en strand tillsammans med min sötnos och titta på soluppgången. Jag vill äta en glass i solskenet och känna att jag inte har något pissigt skolarbete att ta tag i så fort glassen är uppäten. Jag vill ligga på en strand och gassa i solen.
Helst nu.

Tillbaka till pluggerierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--