Rosa silkesgalgar

Jag är en människa som älskar vardags lyx. Det krävs inte mycket, men det där lilla lilla lyxet kan sprida ett leende på mina läppar resten av dagen.
Det räcker med min Clinique rengöring eller ett Lancome läppglans - det kan rädda min dag!

Men min garderob ser väldigt oglamourös ut. Därför skulle jag vilja ha rosa silkesgalgar som galgar istället för de vanliga och tråkiga plast och trägalgarna.
Var får man tag på sådana?

Ungefär som de här, fast med rosa silke runt istället...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om jag ska vara helt ärlig så har jag två sådana underbara skapelser i min garderob, rosa silke med rosa silkesrosetter : )

2008-05-14 @ 17:19:22
URL: http://alechandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--