Spring vid två

Vad härligt det är med helg. Ganska fantastiskt att få ligga i sängen bredvid Johan hela tiden och göra ingenting.

Igår så låg vi i soffan vilken jag somnade i. Johan kånkade till slut med mig in i sängen och vi lade oss ned för att sova. Men då lös mobilen till och jag såg att jag fått ett sms av Patricia. Hon var festsugen och tyckte att vi skulle komma dit.
Klockan var kvart över tolv.
Vi gick!

Väl där så var det riktigt trevligt. Vi spelade kortspel och lite wii. När vi blev för trötta propsade Patricia på att allihopa skulle ta på sig skorna och springa ett varv runt hyreshuset. Så det gjorde vi!
Klockan två sprang vi där, lite runda om fötterna. Måste ha sett ganska kul ut.
Stenslocknade i sängen någon gång mellan fyra och halv fem.

Mycket lyckad natt, men idag har jag varit hur sliten som helst. Är inte alls någon nattmänniska, utan mer en morgonmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--