Svar på kommentar

Svar på kommentarar om tidigare inlägg:

Ojsandå. Jag är tydligen ganska otydlig gällande mitt blivande sommarjobb.
Jo, det var så att jag sökte till Duse camping och fick sedan även komma på arbetsintervju hos dem. Sedan fick jag ett mail där de tackade nej till mig som anställd på ett sätt som jag inte tyckte var vidare shysst.
Ett mail där det stod ungefär:

Nu har vi bestämt vilka som ska få arbeta hos oss i sommar, du är inte en av dem.

Jag var redan halvt om halvt säker på att jag inte fått jobbet eftersom min pojkvän Johan hade blivit erbjuden ett jobb hos dem och då hade de ringt upp honom - och de ringde aldrig mig.
Så chocken var inte allt för stor.
Därför satsade jag istället på ett sommarjobb på Skutberget där jag också har arbetat de två tidigare somrarna. Kommer att få jobba i restaurangen där hela sommaren lång vilket jag är otroligt nöjd med. Tror att det kan vara en hygglig merit att ha varit servitris i framtida jobbansökningar i servitrisbranschen. (Tidigare har jag i princip bara jobbat i glasskiosken på Skutberget och ryckt in i serveringen när det behövts.)

Så där har ni svaret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--