Träningskänsla

Jag satt och pluggade i godan ro och så plötsligt dök det upp en liten, blinkande ettrig sak nere vid vänstra hörnet på datorn.
Det var Johanna som skrev på msn. Hon ville ut och springa och tyckte att jag kunde följa med. Först var jag ganska skeptisk och tyckte att jag egentligen borde plugga, men när jag konstaterade att det enda jag skulle göra var att ägna mig åt tvn så hängde jag med.

Och fy rackarns så skönt det var. Kanske inte under just den tiden som vi var ute och sprang, men nu efteråt.
Jag blir bara sådan att jag vill ha mer av den här sköna känslan. Så jag måste nog träna imorgon med..

Kommentarer
Postat av: pämäli

åh, det är så jävla gött när man känner sig sådär nöjd efteråt :D och träningsvärk på det, ja finns det nåt bättre? ;P

2008-05-06 @ 13:04:18
URL: http://shutupnkissme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--