Tvätt Catrine

236176-647


Idag har jag varit jätteduktig och hjälpt mamma med tvätten supermycket.
Till och med mer än vad hon har bett mig om.

Först så bad hon mig att lägga i och ta ur tvättmaskninen och blablabla. Så då gjorde jag det!
Men när jag var färdig med alla tvättstuge grejer så såg jag att himlen var mörk. Då menar jag inte mörk såsom den blir på natten, utan mörk av moln.
Som den mycket snälla och trevliga dotter jag är så tog jag med mig en tvättkorg ut i våran trädgård och plockade ner all den tvätt som min kära moder hängde upp i morse.

Åh, vad skulle hon göra utan mig?

(Jaa, jag har ett litet behov av att känna mig behövd ibland - då måste man halvskryta lite :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--