Underbara tisdag

Ett snabbt stopp hemma nu, mellan skola och frisör.
Har inte alls varit en vidare händelserik dag. Började dagen skriftligt nationellt prov i franska, vilket Lena tittade på på en gång och jag fick G (supernöjd!). Hon sa även att jag fick G på hörövningen som jag gjorde igår, så nu är mitt G i det fasansfulla ämnet säkrat.
Wiiie!!

Hängde med och stöttade Ingman när han var på icenter och gjorde två faser. Pushade Sara som skulle skriva teoriprov - och klarade det!
Sedan blev det glass och världens slappaste engelsklektion.
Härligt liv.


Ingman försöker propsa på Sandra lite glass, hon ser dock inte så lockad ut.



Jag, Karin och Ingman njuter i solen och den mumsiga glassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--