Uppvisning på lunchen

Har nu varit och ätit lunch med Johanna. Det var helmysigt där vi satt på uteserveringens enda soliga plats och glassade.
Precis när vi fått maten så kom Line och Mathias förbi. Dom passade Lines otroligt söta systerdotter, så Mathias gick och bar henne på armen. Såg väldigt gulligt ut, då hon är liten och det kunde lika gärna ha varit Line och Mathias egna barn.

När vi satt där och åt så kom det en äcklig liten insekt mot mig. Jag började gallskrika för den hamnade i min bh. Förskräckt ställde jag mig upp, snurrade runt, böjde mig framåt och försökte så gott det gick få ut insekten från min bh. Detta resulterade i att jag i princip drog ner min klänning och linnet under det så att jag stod där i bara bhn och halvt om halvt flashade brösten mot de andra matgästerna.
Det var några äldre gubbar och en tant. Dom började skratta friskt och jag trodde Johanna skulle dö av skratt.
När dom gick så sa dom "Det var en fin uppvisning du hade, du!"
Jag trodde att jag skulle skämmas ihjäl.

picture632
Johanna, min sallad, och sedan är det Line, Mathias och Gina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--