Valborgs bravader

Kvällen igår blev helt okej.

Vid sex anlände jag till Johanna i mjukisbyxor, utkletat smink och en ruffsig toffs. Kände mig ju otrooooligt partysugen i den outfiten. Inte.
Jag och Line lekte karlakarlar och knäppde varsin cider (som vi låtsades var öl) och satte oss sedan framför grillen för att grilla. Johanna och Patricia sprang samtidigt runt och försökte göra sig fina, ungefär där någon gång anlände även My. När Johanna och Patricia var lite halv-fina och vi var färdiga med grillningen så satte vi oss ned och åt. Ganska lyckad maträtt med tanke på att den enda av oss som har en gnutta känsla för matlagning är nog Johanna tror jag (eller så är det så att det bara är jag som är jävligt kass på det).

Efter maten så hoppade jag och Line in i duschen och gjorde oss sedan fina. Sedan satt vi på altanen och pratade en massa gojja och Line försökte leka en massa lekar. Men alla tyckte hennes lekar var så knäppa, så det var ingen som orkade bry sig.
Så vi gick in och sjöng Singstar istället. Det lät nog inte allt för vackert. Line försvann, dock av oförklarad orsak men tror att det kan bero på min sångröst.
När vi sjungit i några timmar kom vi på att vi skulle lämna Johanna och dra på fjortis-fest! Jag och Patricia gick runt och fnissade lite på vägen dit och undrade vad fan vi skulle göra där. Vi fick inte något svar när vi kom fram heller.
Äckligt som fan var det. Så vi gick därifrån efter fem minuter.

Världens underbaraste pojkvän hämtade upp oss, skjutsade hem alla flickorna och sedan åkte vi hem tillsammans och stupade i sängen.
Härligt.

(Ska sno lite bilder av Line sen som jag kanske kan ladda upp..)

Kommentarer
Postat av: Line

trevlig grillning blev det :)
men jag tycker ändå att jag har en känsla för matlagning iaf på hemmaplan ;)

2008-05-01 @ 22:53:12
URL: http://linepiine.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack, jag tar det som en komplimang ;)

2008-05-03 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--