Alla konstiga hjärt-människor på internet

Internetmänniskor är läskiga.
På msn var det en totalfrämling som började skriva till mig, och efter sex meningar så gjorde hon ett "<3" till mig. Sådant där förstår jag mig inte på. Att kludda runt en massa hjärtan överallt till människor som man inte känner.
Nu får ni inte missuppfatta mig som en kall jävel som inte vet vad älska är, utan det är snarare tvärtom.

Om man nu missbrukar alla dessa hjärtan överallt kan man ju inte verkligen förstå innebörden av dem, och vet man då verkligen vad älska är?

De gångerna som jag lyckas skita ut ett hjärta på msn är till Johanna, Line eller Johan, för dom älskar jag ju verkligen. Sedan finns det fler jag älskar, men det blir lite pinsamt att rita hjärtan hela tiden, tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

såna som gör hjärtan efter sina egna namn är också söta :) dom älskar nog sig själva?

2008-11-15 @ 17:48:31
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--