Att trasa ner jeansen

Jag har länge varit sugen på "trasiga jeans", men aldrig fått tummen ur och köpt mig ett par. Egentligen har jag varit en aning skeptisk till konceptet eftersom jag egentligen är en kavaj, högklackat, prydlig i klädstil i grunden.
Så istället för att punga ut med några tusen så bestämde jag mig för att ta ett par gamla jeans och piffa upp dem med lite slitnigar och andra trevligheter. Jag tvingade också min kära lillsyster att delta i projketet.


Sandpapper var bra.


In action!


Min snygga Gustav t-shirt syns lite! ;D


Resultatet på baksidan.. Slitningen vid rumpan gjorde vi inte nu, men jag tog dom för jag använder aldrig dom p.g.a slitningen i rumpan - men jag tänkte att det kanske skulle synas lite mindre nu om man slet ner alltihopa? :P


Och så fram ifrån.. Jag vet inte om jag gillade dom eller inte..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--