Bilder från dåtiden

När jag bytte skrivbord för några veckor sedan så rensade jag ut allting som jag hade i de lådorna. Då hittade jag en gammal cdskiva som hette "Catrines bilder 2". På den fanns det massvis med bilder som fanns på min gamla dator innan den kraschade.

Nu tog jag mig tiden att titta på några av dem. Det var inte så mycket roligt. Mest suddiga, oanvändbara bilder på mig och Patricia och en miljon bilder på mig själv där jag posar utav bara helvete.



Den här bilden är ungefär 2 och ett halvt år gammal. Jag är på Bylunda iförd någons glasögon. Jag kommer ihåg att den dagen var kul.


Den här är tagen i mars 2007. Det är Johan, min käre pojkvän för er som inte ser det. Vi var uppe i Sunne och åkte skidor med Bylunda och Line samt ngra andra tjejer spökade ut honom ngt förskräckligt.
På den tiden var jag och Johan bara "ytligt bekanta", men visst var han ganska söt då med? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--