Brodern som får det systern vill ha

Jag har en storebror som inte får vidare mycket utrymme i bloggen. Men han lever och frodas och är 21 år gammal. På senare år har han blivit en hygglig prick som skämtar varenda gång man ser honom. Dessutom så sponsrar han mig med Vänner-säsonger så fort jag bara vill, vilket jag anser vara finemang.

Men bakom den där snällheten gömmer sig en gnutta ondska.
Han har nämligen skaffat den mobilen som jag vill ha.
Bara så där: "no big deal, jag fick hem en telefon idag jag syrran! kolla. visst är den tuff? värsta bra fotona och allting. bond inspirerat! yepp. gratis trådlöst headset också. det står 007 på det, höhöhöhö. bond liksom! inte betalade jag ett skit för den heller, utan bara sa att jag ville ha 3 abonnemang i nio månader till."
Då vill man fjutta till honom lite och säga åt honom att ge telefonen till mig istället.
(Inte nog med det så fick han en dator av sitt jobb gratis förra veckan.)

Visst borde han väl då sponsra sin älskade lillasyster med en c902?


Han är inte så snäll som han ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--