Carolines krog-debut

Det som hände igår var att Caroline blev kidnappad. Hon fyllde år i fredags och behövde därmed gå ut på krogen, tyckte jag och Line. Så jag körde en hemsk väg ut till Långserud i snö och störtregn, missade infarten till hennes hus och det var ett jävla ståhej. När vi väl kommit rätt och snattat med oss henne så satt vi alldeles tysta under hela bilvägen, eftersom Caroline inte skulle veta att det var vi. Eftersom jag körde i ca 75 km/h hela vägen så tog det sin lilla tid också.

När vi kom in till Säffle igen tog vi med henne till Line och kastade henne i sängen där hon tog av sig ögonbindeln o hon fick se att det var vi! Line pyntade till henne lite tjusigt medans jag mest tyckte ganska synd om denna arma Caroline.
Sedan blandade vi drinkar, åkte på förfest i Åmål o avslutade kvällen på HC.


Min babe är snyggast!


Line & jag. Vi är hemma hos Line o ska precis gå ut o sätta oss i bilen...


När vi kommit tillbaka från Långserud igen! Line gör Caroline "snygg"! ;)


I väntan på skjutsen till Åmål..


Line & Carro på förfest i Åmål. :P


Daniel & Malin som var så söt och sa att vi var släkt numera! ;) Det är nämligen Johans kusin.


Marcus var med även denna helgen!


Kramkalas!


Jag o Caroline inne på HC:s toalett.




Caroline och Line på dansgolvet. Sköningbild!


Mathias o Marcus! ;)


Kvällens sista bild. Daniel klämde sig mellan oss för att få vara med på en bild.. Haha, han ser ju ganska nöjd ut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad roligt ni ser ut att ha haft :D gillar bilden där du mosar Carolines kind lite extra mycket,det ser lite kul ut ;P

2008-12-01 @ 00:06:46
URL: http://flickanheterjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--