Dagen efter

(blogg.se och jag vill inte synka idag, det bara kommer upp error hela tiden. så att ni vet om det råkar bli bloggtomt idag..)

Sitter nu på mitt rum och är allmänt sleten, vet inte om det är bakfylla eller helt enkelt för lite sömn. Troligen en slags salig blanding av de båda!
Idag fyller min kära storebror hela 21 år, vilket givetvis ska firas.
Klockan fem ramlar farmor och farfar in i huset och det ska ätas supergod mat och tårta.

Innan dess måste jag städa upp i mitt rum, för det ser förjävligt ut efter det att jag och Johanna gjorde oss i ordning igår. Det är glitter och kläder överallt. Men det gör ingenting, för vi blev ju rätt snygga ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--