För att göra själen glad

Okej, jag kunde inte låga bli att blogga...

För att må lite bättre brukar jag göra någonting onödigt. Det kan vara att äta upp ett helt glasspaket på tio minuter, äta tio bullar på raken eller shoppa för mer än vad jag egentligen har råd med.
Idag blev det att shoppa för mer än vad jag egentligen har råd med. Själva summan blev inte så hög, men tyvärr så är det ingen som har höjt mitt studiebidrag och snart ska en herrans massa julklappar införskaffas.


Bilder tagna från http://shop.hm.com/

Jag klickade runt på H&M's nya webbshop och till slut så råkade jag ha klickat hem ovanstående grejer.
Men nu är jag jävligt nöjd med mitt val.
För klänningen. Den fina, fina lila klänningen. Nu är den slutsåld. Åtminstone i storlek 36, och det är det jag har. Så hade jag inte klickat hem den förut, hade jag inte fått den över huvud taget.

Tur att mamma är så snäll så hon betalar nästan alltihopa också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--