För få timmar på en dag

Jag är jättestressad. Därför gör jag ingenting. Det är en vanlig bieffekt för mig när jag är stressad.
Måste skriva klart mitt tal, göra en PP till talet, plugga religion, börja på c-uppsatsen i engelska(!!), förebereda inför ett möte jag ska hålla klockan 1500, åka till sär-skolan igen och kolla efter lämplig tid för en andra mössutprovning, planera in ett styrelsemöte o elevrådsmöte någon gång nästa vecka..

Dessutom är Ejub(=Bobe) sjuk idag. Så jag har ingen jäkla aning om hur jag ska hinna alla elevrådsgrejer all by myself.
Ingen aning om vad fan jag ska säga på mötet sedan, eller om det ens kommer komma något folk för vi gick ut med det så sent.

Nej, jag är nog fortfarande opepp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--