Från fuldag till snyggdag!

Egentligen så är jag ett stort fan av kläder, mode och trender. Jag köper ofta mycket kläder, men sedan när jag ska använda dom så skiter jag oftast i dom och använder någonting som jag anser vara skönare.
När jag rusade upp i morse för att köra Johan så drog jag på mig fuldags-kläder. Ett par bootcut jeans och en stor stickad tröja.
Håret hänger så där livlös runt ansiktet och jag har i all hast kluddat på lite mascara.

Sedan gick jag in på Klings blogg.
Då insåg jag min fulhet.
Så idag ska jag vara snygg istället!
Skit i psykologiprovet, jag ska vara snygg.



Det där var en extrem fuldag... Ungefär så där ser jag ut just nu.


Till snygghet! Mja. Riktigt så där snyggt kommer jag troligen inte se ut idag. Skulle kännas lite väl överstylat för skolan... Men drömma går ju!

Kommentarer
Postat av: jessica

åh, jag vill också ha satc filmen! :)

2008-11-04 @ 14:32:45
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--