Gurkbiten i näsan

Det utspelade sig nyss ett traumatiskt drama i vårt kök.
Jag skulle mumsa i mig en gurkbit som min pojkvän skurit, på något vis råkade denna gurkbit hamna i min hals alldeles otuggad. Då fick jag ingen luft och började kippa efter andan, ni vet så där läskigt.
Mamma var snabbt framme och började bonka mig i ryggen. Efter några låååånga sekunder försvann gurkan. Upp i näsan.

Det var himlarns roligt tyckte jag, så jag skrattade så mycket att jag trodde jag skulle kissa på mig. Jag tjöt till mamma att jag hade gurka i näsan, så hon gav mig lite hushållspapper och jag snöt mig i det. I snytpappret låg en liten gurkbit.
Då skrattade jag ännu mera.

En nära döden upplevelse.



edit.

Charlotte: - Jag kan titta om du fortfarande har någon gurkbit i näsan!
Jag: - Shoot!
Charlotte lägger sig i mitt knä och stirrar upp i mina näsborrar.
Charlotte: - Nej! Kusten är klar, det är grönt.

HHAHAHAHAHHAHA. det var grönt. fattar ni?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

FYFAN VAD JAG ÄR ROLIG! XD

2008-11-04 @ 21:38:01
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--