Halloween del 2

När jag och Johanna gjort  oss fina i en smärre evighet så stack vi på fest nere vid kanalvillan. Vi var inte där vidare länge dock, eftersom vi ville ta oss till HC. Emelies käre far skulle köra henne och Ingman vid tio, och de hade två platser över så då tog jag och Johanna den chansen o hängde med till våran kära grannstad Åmål.


En extremt suddig bild på Emelie, Johanna, jag & Ingman!
Här har vi kommit till HC och tar det ganska lugnt.. Det var inte så mycket folk vid den tiden.



Lite pose bilder...


Ännu mera pose bilder på Batman och djävulen.
Batman var lite bekymrad, för det var en herrans massa Jokrar på HC, så han var lite rädd att han skulle få bekämpa alla dessa själv. Men till slut så kom det flera Batmans som kunde hjälpa honom.



Tre glada tjejer!
Emelie, Sandra & jag.

Senare kom det sjukt mycket folk till HC. Man kunde inte ta sig fram, bokstavligt talat. Jag tappade bort vänner titt som tätt och min rumpa blev nypt av totalt okända personer.
Sådant gillas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--