Håltimmen med Ingman

På torsdagar har vi en närmare tre timmar lång håltimme. Idag var jag och Ingman de enda samhällsvetarna som var på denna håltimmen eftersom Karin började inte förens sista lektionen, Sandra o Emma låg hemma o var sjuka o Sara o Lina pyste hemåt när vi hade RK.
Så där satt vi, och glodde rakt framåt i väggen och hade mest aptråkigt.

Då tog vi oss hem till Ingman istället.


Där fick man pepparkakor! Mumsmums.


Jag vet inte riktigt om Ingman inte tyckte att det var så gott..?


Ingmans pappa är glasmästare. Det märks, för det är fönster överallt i huset. Till och med inne i Sarahs sovrum!


Sen spelade vi lite tvspel. Men jag fattade inte ett skit och tyckte det var tråkigt.


Så då åkte vi till coops och tittade på filmfodral istället!


Som det Vänner-freak jag blivit hittade jag även Monikas Richard som låg och tryckte där bland hyllorna.


Sen åkte vi till McDonald's för att äta lunch. Ingman tyckte att barnet på pappret på brickan var fult. Det stirrade på honom, sa han. Så han rev bort henne från pappret.


Ser ni inte hur ondskefull han ser ut?


Sen blev han snäll igen.


Han skulle ta kort på svullot Catrine som käkade pommes. Så här fin blev den bilden!


Jag köpte en glass också. Men fick nästan ingen kolasås. Snåla jävlar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ösa på som fan med kolasås åt dig om ja står i kassan! :)

2008-11-13 @ 16:54:56
URL: http://monikacrnoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--