Hos Holgers, där händer det grejer

Idag hade vi håltimme, med Karin och Emma. Det brukar vi inte ha på onsdagar, för då brukar de ha internationella relationer. Men inte idag.
Så då bestämde vi oss för att göra något mysigt. Så vi åkte till Holgers o fikade!


Jag fick en bild där Emma ler o tittar in i kameran. Det händer inte varje dag, inte!


Karin satt där och log o var söt. Hon kandiderar till Säffles lucia - det är grejer det ni!


Supersöta Sandra!


Jag ville inte vara som alla andra - så jag sket i att le. Jag såg farlig ut istället. Mitt pariserbröd fick stryk!


Titta, Emma tittar in i kameran och ler - igen! Waow.


På ena bilden hade Karin stora ögon.


På andra hade jag stora ögon.
Därför fick ni ta del av båda - visst är det schnyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--