Ingmans hatblogg


Ser inte denna mannen ut att kunna hata extra mycket? Borde han inte starta en hatblogg? Alla som röstar ja, skrik "JAA!"

Jag försöker få Ingman att börja blogga.
Han är ju en ständigt upprepande figur i min blogg, och då tyckte jag att han helt enkelt kan sluta inkräkta på min och skaffa en egen. Ungefär en hat-blogg. En blogg där han skriver om alla människor som han stör sig på och varför.

Det är nämligen väldigt många människor som han stör sig på utan någon vidare förklaring.
Han behöver ju inte gå in på djupa detaljer utan mer skriva "Idag var Catrine en menskossa för hon jagade mig över hela skolan med en djävuls treudd. Jag upplevde det som så, men enligt mina klasskamrater så var det tydligen bara en penna.".
Det vore fint.

Alla skulle läsa den, för alla i Säffle gillar skitsnack.
Askalas smart.

(jag har till och med erbjudit mig att hjälpa honom med stil/kodmallen, alla mina andra kompisar med blogg jagar mig mera för att jag ska hjälpa dom. det är inte ofta jag erbjuder mig, inte!)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

JAAA :D

2008-11-11 @ 13:48:27
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--