Inte det krispigaste chipset i påsen

Varning för irriterat blogginlägg.

Jag är sur. Och förbannad. Och ledsen. Och besviken. Och typ allt negativt som man kan vara.
Vissa människor kan inte tycka att det är kul att vara indivudella och egna människor, eftersom dom kopierar andra i ungefär allting. Allt från hårfärg till åsikter.
Tycker inte sådana här människor om sitt eget liv, eftersom dom måste bli copycats av andra? Är det inte roligare att vara originell och unik så att man blir älskad för den man är istället för att leva i ett tomt skal där man låtsas vara någon annan?

Om inte för min skull, så för din egen skull.
Egentligen är du ju ganska söt. Ibland.

Kommentarer
Postat av: Hildur Artursson

Död åt konstiga människor!

2008-11-12 @ 20:34:21
Postat av: Anonym

Jag tror att jag har en aning om vad du pratar om faktiskt, men det är ju bara en dålig kopia så det ju egentligen inte så mycket att bry sig om ;)

2008-11-15 @ 00:30:13
URL: http://flickanheterjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--