Jag är bäst i världen!

Nu är jag nöjd.
Den första timmen som var beräknad till mitt uppsats-skrivande låg jag mest på golvet och vrålgrinade för Ingman hade sagt att Sara hade sagt att Britt hade sagt (ojsan, vad många som hade sagt) att om man inte hade fem sidor fakta skulle man få IG.
Eftersom jag är sjuk och knappt kan koncentrera mig förstod jag inte hur jag skulle få ihop fem sidor fakta, så jag låg mest och vrålgrinade.
Som tur var så var det hela ett missförstånd, och efter ett telefonsamtal med engelskalärare Britt fick jag reda på att man var tvungen att ha minst fem sidor löpande textmassa, precis som jag från början hade trott att det var. Så då satte jag igång med att skriva istället för att ligga och böla på min röda, runda matta.

& nu har jag skrivit fyra faktasidor, en sida med introduktion och gjort halvt och halvt klart innehållsförteckningen. Orkar inget mer nu. Min hjärna slutar funka när det blir mörkt ute.
Så den lilla, lilla resterande faktadelen som jag har kvar gör jag imorgon plus skriver en slutsats och kanske en abstract om jag orkar.
Lär ju inte ta mer än två timmar.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen där jag ska snora, snörvla och nysa i en kopp te!


När jag är nöjd så ler jag. Nästan så här mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--