Jakten efter koss-leopardhalsduken

Jag är ett stort fan av halsdukar, scarfer och sjalar. I min garderob finns det nog fler av det plagget än av skor. Någonting som jag har suktat efter är en leopardmönstrad halsduk så här lagom till vintern. Frida Farhman tipsade om en fin en från Zara, men eftersom det inte finns någon Zara i Karlstad har jag inte haft benägenheten att kunna införskaffa en sådan.

Men nu är Linepine i Göteborg och shoppar loss med sin käre pojkvän, då tänkte jag om hon kunde köpa med ett stycke leopardhalsduk till hennes stackars vännina kvar i småstaden.
Snäll som denna Line är traskade hon in på Zara och frågade efter halsduken. Dom hade en kvar. EN! Jag är en sådan människa att om det bara finns en enda kvar, då måste jag ha den. Så då fick hon köpa med en till mig.
Egentligen ville jag ha en grå, men det fanns bara en beigebrun, så det fick bli det!

Länk till bild på halsduken.

Lines kommentar: "Asså, det ser mer ut som kossmönster än leopard!"
Haha, sköning till tjej.


jag iförd några av mina halsdukar, sjaler och scarfer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--