Läxan är lärd


Jag har lärt mig en läxa.
Man ska aldrig någonsin skjuta upp med arbeten till sista stund. Nu sitter jag här, toksjuk och har bara skrivit en och en halv sida på min c-uppsats i engelska.
Den ska vara färdig imorgon. Jag kan inte koncentrera mig för jag har ett huvud som dånar, en pojkvän som är jätte orolig för att jag fått blindtarmsinflammation, en pappa som vill att vi ska åka till sjukhuset och en näsa som nyser två gånger var femte minut.
Men jag har själv satt mig i situationen att skjuta upp på det, så det är bara att skriva!

Det är en ganska lustig känsla faktiskt. Det känns som om jag befinner mig på fem meters djup i en vattenbassäng. Det trycket mot öronen och huvudet.
Nästan lite festligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare!! :( krya på dig! Och du vet att du kommer få mvg på den uppsatsen ändå så duktig som du är :)

2008-11-22 @ 14:53:53
URL: http://monikacrnoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--