Lördagskvällen som inte slutade med tv-tittande

Det blev inte riktigt så att jag bara satt hemma och stirrade. Jag tog mig modet an och hörde av mig till Line och Johanna som partajade. Dit var jag varmt välkommen, så dit gick jag.
Vi fnissade och drack drinkar. Sedan lät vi benen föra oss vidare till Daniel där det partajades ännu mera. Kvällen avrundades med att vi skulle sticka till Harrys utan Line för hon skulle ta hand om en full pojkvän, men när jag stod utanför Harrys och såg hur lite folk det var så blev jag inte alls sugen på det och gick hem och myste med Johan istället!



Magnus försöker så gott han kan för att äta upp Johanna. Hon ser inte så där överförtjust ut...


Linda och jag! Jag kände mig inte så snygg till skillnad mot alla andra. Var knappt sminkad, hade inga partykläder, inget partyhår plus att jag var så där röd under näsan som man blir när man har snytit sig för mycket...


Jag & gårdagens födelsedagsbarn! Han var nog minst nykter.


Adam o Johanna ser väldigt, väldigt skeptiska ut till vad det är jag håller på med, eller något?


Mathias var glad!


Det var Line o Ida med! :)


Johanna ser väldigt trängd ut på denna bilden.. :O Men det är iaf Johanna, Daniel och Linda.


Salle, Marcus, Mathias och ett gäng nissar framför datorn som en av dom är Adam. Den andra kan vara Line, Johanna, Linda eller Ida (dom har väl typ samma hårfärg..?)


De myser inne i sovrummet! Daniel "pruttar" på Mathias mage.


Marcus & Johanna.


Ida & Marcus. Jag tror han har en tendens till att blunda på kort..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--